Sunday, October 31, 2010

Budaya jogging?????

      Semalam gua rasa rilex sgt...mcm xde pe2 yg berlaku.....nak kata letih pun x...
Then, pagi td ntah pe mimpi gua tiba2 je gua g jogging...hairan bin ajaib gak ni...
kat umah sewa jgn hrpla gua nk bangun pagi2 g jog..maybe ke'AZAM'an yg kuat...
gua cuba gagahkan diri gua utk jog pagi tu....dan akhirnya, gua dapat satu ketenangan....
dalam ketenangan tu gua berfikir;
  • kenapa dari awl gua x gi jog?
  • kenapa MALAS kuasai gua?
  • macam manala tahap kesihatan gua sekarang ni?
 Indahnya pagi tu...gua tgk ikan koi renang2...serius...dgn matahari baru naik...mmg best...
Pastu pekena tosai 2 keping dgn horlicks...pergh.....syok ah...heheheheheheh...gua hrp dpt teruskan
budaya jog dlm diri gua la.....hrp2 mcm tu la....okla...chow...

No comments:

Post a Comment