Friday, November 26, 2010

terima kasih cik JPJ

salam.
ai semua.Lama je gua x menghayati blog gua ni kan.ok2.Hairan gak bila gua muncul mesti de benda pelik yg gua nak hidangkan kat lu org sume.haha.Alahmdulillah, gua bersyukur pada tuhan yg cipta gua kau dan kamu..hehehe..bukan apa, penantian gua selama bertahun2 utk sekeping lesen akhirnya terjawab.bg sape yg dh de lesen bertuah tu mmg akan kata "alamak!!poyo la mamat ni..baru ada lesen dh kecoh.ok, mari kita settle kan permasalahan ini ye.Jawapan aku senang je, korang ke yg bayor duit lesen gua tu?, pe masalah korang lau gua de lesen?dulu korang pun bising2 gak kan lau dpt lesen mcm gua?huhuh..xpe2,dh besar.korang ley fikir sendiri.

Terima kasih pada cik JPJ yang meluluskan gua dengan jayanya pagi td.Penat lelah gua berusaha untuk dapatkan sekeping lesen tu. Gua bukan apa..masuk ni 3 kali dh gua merepeat.Alhamdulillah,xsangka hari ni Allah nk tolong gua.Terngiang2 gak kata2 JPJ sebelum ni. Sume nk jatuhkan orang yg kandas.Rupanya de hikmah. Terima kasih pada parents gua yg sentiasa bg sokongan kt gua selama ni.Gua terharu sgt2.Love u all yg mana tahu idup susah gua selama ni..;)..salam..gua chow dulu...

No comments:

Post a Comment